sobota, 31 marca 2012

[TAG] 40 pytań do...

Postanowiłam buchnąć sobie TAG'a z YT z kanału BigBeautifulLulu, bo spodobał mi się do tego stopnia, że postanowiłam odpowiedzieć sobie na 40 pytań :) No to lecim:

1)Gdzie byłaś 3 godziny temu?
W domu, a konkretnie w kuchni, robiłam racuchy :P 
2) Czy kiedykolwiek zjadłaś kredkę?. 

Nie.
3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego? 

Tak, różowa smyczka na klucze :)
4) Czy masz na sobie skarpetki? 

Nie, po domu nie lubię nosić skarpet. Brak skarpet to dla mnie szczyt wygody.
5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni? 

Nie, chyba z pół roku. Dla mnie kino to marnowanie pieniędzy.
6) Czy jest Ci gorąco? 

Nie, raczej chłodno.
7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia? 

Kawa inka z mlekiem na śniadanie.
8)Co ostatnio jadłaś? 

Racuchy :)
9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
W domu :) 
10) Kim był ostatni gość w Twoim domu? 

Mój brat wpadł i wypadł. 
11) Czy tęsknisz za kimś teraz? 

Nie.
12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór? 

MSNSW, czyli mój sposób na sobotni wieczór : Kuchenne rewolucje, Postaw na milion i Bitwa na głosy.
13) Kto ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach? 

Kolega.
14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości? 

Wiele rzeczy.
15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie? 

Nie, w domu nie używam perfum.
16) Byłaś w tym roku u lekarza? 

Nie. Nie chodzę do lekarza jeśli nie muszę.
17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel? 

Gdzieś na pewno ;]
18) Czy masz opaleniznę? 

Nie, jestem totalnym bladziochem. Moja skóra ma kolor ZERO :)
19) Czego teraz słuchasz? 

Niczego.
20) Czy kolekcjonujesz coś? 

Lakiery do paznokci xD
21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policję? 

Nigdy.
22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ? 

Może w dzieciństwie. Przez słomkę pijam tylko piwo.
23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie? 

"Co tam?"
24) Lubisz ostre przyprawy? 

Zależy od dania, ale raczej średnio.
25) Kiedy ostatni raz wzięłaś prysznic? 

Wczoraj wieczorem.
26) Czy jesteś bogata? 

Nie. Ale mam bogatą duszę :P
27) Jaka jest u Ciebie pogoda?

Pochmurno z przejaśnieniami. Czasem słońce, czasem deszcz. 
28) O której godzinie budzisz się rano? 

W wolne dni o 9, a kiedy mam uczelnie to bywało, że o 4.
29) Jaki film ostatnio widziałaś? 

Pamiętniki wampirów.
30) Jaki masz dzwonek w telefonie?

PitBull - Rain over me feat. Marc Anthony
31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Tak, głównie w Niemczech, Francji i we Włoszech. 
32) Ile masz rodzeństwa? 

Jednego brata.
33) Komputer stacjonarny czy laptop? 

Ja mam laptopa, a ojciec stacjonarkę :P
34) Co planujesz dziś robić? 

Oglądać tv i się lenić.
35) Kiedy ostatni raz płakałaś?

W grudniu, kiedy odeszło moje zwierze.... 
36) Jakie jest twoje ulubione radio?

RMF FM
37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba? 

Zdecydowanie kebaba. O wiele więcej w nim warzyw i się najem :P
38) Jaki jest Twój kolor oczu?

Szaro niebieski. 
39) Co robiłaś o 24:00 w nocy?

Oglądałam YT ale zbierałam się do spania. 
40) Czy masz zwierzęta?

Mam szynszyla, wcześniej miałam koszatniczki, szczura i chomika :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz