piątek, 1 czerwca 2012

Skittles :)

[paznokciowy%2520dzieD%2520skittles%255B4%255D.jpg]

Skoro wszyscy wrzucają foty swoich kolorowych paznokci to i ja się pochwalę. Tydzień temu w pełni nieświadoma czegoś takiego jak "Skittles"  pomalowałam paznokcie na wiele kolorów. Parę dni później przeczytałam o tym właśnie nurcie gdzieś w necie i się zdziwiłam, że mój wymysł ma swoją nazwę. Mało tego, inni też tak malują paznokcie i to ma jeszcze swój dzień :) Widocznie mało obeznana jestem w świecie, skoro takie rzeczy mnie dziwią :P Tak oto wyglądały moje paznokcie kilka dni temu:




Wybaczcie zdjęcie, ale TŻ nie umie zbytnio obsługiwać nikona :P A sama więcej zdjęć nie robiłam, bo kto chciałby to oglądać :P


Szału niema ale mi się podobały :)

2 komentarze:

  1. ślicznie :) ja dzisiaj "tylko" na różowo ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nic nie wiedziałam o dniu skittles :P Ale i tak w pracy by mi na coś takiego nie pozwolili...

    OdpowiedzUsuń