piątek, 9 maja 2014

Słodki cukierek od Wibo

Wieki minęły, odkąd zamieściłam tutaj ostatnią notkę. Nie mogłam w żaden sposób się zmusić do napisania czegokolwiek, mimo że miałam z milion pomysłów, jednak ciągle coś mi nie pozwalało napisać notki. Tak, wiem, każdy powód dobry byle tylko nie przyznać się do lenistwa :P Jednak ostatnio coś we mnie się odmieniło i postanowiłam znów pojawić się w blogosferze. 

Dziś pokażę mój nowy nabytek, który zakupiłam przy okazji promocji -49% w Rossmannie. Pewnie już zdecydowana większość z Was ma mdłości na samą myśl o tym wydarzeniu, ale mam w sobie wewnętrzną potrzebę podzielenia się z Wami moim łupem.


Lakier do paznokci Wibo Celebrity Nail w kolorze Sweet Candy. W tygodniu "lakierowo - błyszczykowym" no po prostu musiałam sobie coś kupić :D Wybór padł na dwa lakiery, w tym ten od Wibo. Oczywiście skusiła mnie cena. W regularnej sprzedaży można go dostać za 6,19zł natomiast ja kupiłam go za zawrotne 3,15zł :) Jak tu nie kochać promocji?


Jak widzicie kolorek też jest niczego sobie. Jest to bliżej nie określony róż. Mi przypomina duszone truskawki z niewielką ilością śmietany :) Razem z kolegami z kolekcji tworzy idealny zestaw do ombre manicure.


Lakier nakłada się bezproblemowo, dwie warstwy zdecydowanie wystarczą do pokrycia paznokcia bez jakichkolwiek prześwitów. Szybko schnie i nawet nie śmierdzi aż tak jak mogłoby się wydawać :) 





W lakierze zatopione są złote drobinki, które ładnie widać w buteleczce, jednak na paznokciach nie są już takie widoczne. Niestety. Natomiast w świetle sztucznym drobinki sprawiają, że lakier nabiera lekko łososiowego odcienia. Nie robiłam zdjęcia, bo i tak aparat zjadłby kolor :P


Ogólnie lakier ładnie się prezentuje w świetle dziennym, lśni i przyciąga uwagę, jednak nie należy do tych z grupy dających po oczach. 


 Jeszcze nie oceniłam trwałości, ponieważ mam lakier na sobie dopiero kilka godzin i póki co nic się z nim nie dzieje. Jeśli wytrzyma w znośnym stanie 3 dni to będę zadowolona.

To by było na tyle, nie wiem kiedy pojawi się kolejna notka. Słaba blogerka ze mnie :P
Do następnego posta.

A.



1 komentarz:

  1. Wydawało mi się, że żaden lakier z tej serii nie wpadł mi w oko, a ten jest bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń