czwartek, 7 lutego 2013

Wredny Revlon !




Oj dzisiaj będziemy się gniewać. Na podkład. Na Revlon ColorStay. A to dlatego, że był moim nr 1 wśród podkładów, żyliśmy długo w zgodzie ze sobą, kochaliśmy się z wzajemnością małą kosmetyczną miłością i w końcu przyszły ciemne chmury nad naszą sielankę. Bo podkład :

  • ma nową formułę z Soft Flexem,
  • smuży,
  • ciemnieje na twarzy,
  • waży się przy dwóch warstwach,
  • słabiej kryje.
No urwa !

Dlaczego zniszczyli jedyny podkład, który był w moim odcieniu ? Dobrze krył ? Ładnie wtapiał się w skórę ? Kiedyś nakładałam podkład w 1 min a teraz potrzebuje na to 3 razy tyle ? Bo robią mi się kluski na twarzy ?


WTF ?!

1 komentarz:

  1. ja pierwszy raz kupiłam revlon już z soft flex. rzeczywiście podkład zostawia smugi, ale mi to nie przeszkadza bo nakładam podkład palcami i szybko da się to skorygować.. już drugi raz czytam, że podkład ciemnieje na twarzy a ja niczego takiego nie zaobserwowałam u siebie :) to mój ulubieniec, właśnie świetnie wtapia się w skórę i dobrze kryje, im cieńsza warstwa tym podkład wygląda lepiej :)

    OdpowiedzUsuń